Fredag i biblioteket /Sophie



God midnatt. Ellen ligger och sover och jag har precis pluggat klart. På måndag har jag tre stycken "Mid Terms" att bita i vilket är helt galet, accounting, markering och en klass som handlar om åldrande. Midterm har man efter halva skoltiden för att se att man har lärt sig allt. Men att ha tre midterms samma dag är inte normalt, hoppas bara jag överlever så är jag glad. Klockan har passerat tolv och vi ska upp tidigt för att åka på bortamatch. Imorgon är det en sjukt viktig match för oss, conferencegame, då det bara vinst som gäller. Man spelar i två olika "ligor" samtidigt som i slutändan liksom slås ihop och avgör hur laget avancerar sig vidare. Förklarar hur hela processen till i ett annat inlägg. Nu måste jag också sova så man är pigg imorgon. Godnatt!



Kom ihåg mig?