What's up / Ellen

 
Vill tacka Sophie för att hon håller denna blogg vid liv. Dagarna och veckorna springer förbi utan att jag riktigt hänger med alls och sociala medier är väl inte det första jag prioriterar. 
Vi är halvvägs inne på terminen nu vilket innebär midterms i alla klasser. Samtidigt som vi spelar 2 matcher i veckan där varje match är extremt viktig. Det känns att man lever om man säger så, kroppen och framförallt huvudet har aldrig behövt arbeta så hårt. Samtidigt som man är trött är allt så kul så man glömmer bort det tråkiga och jobbiga. Jag är tacksam varje dag för att jag fått den här chansen, att man får vara med om så mycket som man aldrig skulle vara med om hemma.
Har skrivit en uppsats om de senaste månaderna i min engelska klass, borde kanske posta den här så ni får en liten bättre uppfattning. Vi hörs mer om det nästa gång! 



Kom ihåg mig?