Morgonsnack

Tisdagsmorgon och vi har precis varit och ätit frukostbuffé. Att få äta buffé 3 gånger om dagen är helt sjukt. Ellen har lektion och jag har gått till tillbaka till rummet för att ta en powernap i väntan på träningen som börjar om några timmar. Jag har endast en lektion idag, senare i eftermiddag, vilket är hur skönt som helst. Ikväll ska vi nog hitta på något då vi är helt lediga, vi får väl se vad det blir. Brukar oftast sluta med lite shopping vilket aldrig är fel.

Lite annat som har hänt är att ellen gjorde MÅL i förra matchen, vilket hon enligt sig själv endast gjort typ 3 gånger de senaste 10 åren. Så är väldigt glad för hennes skull! Grymt snyggt var det också. Jag har fått mitt första A i betyg i min marketingkurs. Känner mig typ klar nu, mitt mål är uppnått haha. Trodde inte det var möjligt, men tydligen var det det! Nu ska jag vila lite, ha det fint.





Kom ihåg mig?