/Lina

Några vet redan, många har nog anat och nu får övriga reda på det. Jag var tvungen att lämna USA och college av personliga själ, inget jag vill gå in på i detalj. Jag hade ingen hemlängtan och tyckte inte dåligt om själva upplägget, laget var bra och jag hade fantastiska människor runt om mig. Om någon skulle fråga mig om jag skulle rekommendera att åka över skulle jag säga ja direkt! Men jag kunde inte vara kvar vilket är något jag tycker är fruktansvärt tråkigt och att åka därifrån var väldigt tufft.

 

Jag har fortfarande kontakt med Ellen och Sosso och följer UBs matcher hemifrån. Jag ångrar absolut inte att jag åkte, men är väldigt ledsen över hur det blev sen. Nu tar jag en dag i taget och vad som händer i framtiden är det ingen som vet.

 

Ellen och Sosso, jag tänker på er varje dag. Jag vet att ni har det bra och jag saknar er väldigt mycket!




Kom ihåg mig?